lauantai 14. toukokuuta 2022

Hankintoja

 Oli todella pelottavaa alkaa katselemaan vauvanvaatteita. Oli olo, että jos ostan jotain onko se huono juttu, että luulen liikaa. Kiertelin kuitenkin kauppoja hypistelemässä pieniä vaatteita. Voi, miten suloisia ne on! Lopulta uskaltauduin ostamaan yhden pienen bodyn jotain viikon 15 paikkeilla. Muutamia viikkoja myöhemmin tajusin, että kyseinen body oli kyllä virheostos. Se oli kokoa 50 ja pään yli vedettävä malli. Vauvathan ovat niin pieniä ja niitä on melkein pelottava pukea, varsinkin noita pään yli vedettäviä bodeja. Seuraavat bodyt katsoinkin tarkkaan, että ovat kietaisumallia.

Suurimman osan vauvan vaatteista ostin kirppareilta. Niissä on tosi hyväkuntoisia vauvan vaatteita tarjolla ja halvalla. Pieni ihminen tarvitsee uskomattoman paljon tavaraa, vaikka olen yrittänyt ostaa vain Oikeasti tarpeellista.

Ihan muutamia bodeja ja housuja olen ostanut uutena. Lähinnä Lindexistä.  Facebookin kirppareilla olen viettänyt paljon aikaa. Sieltä löysin vaunutkin. Olen haaveillut Emmaljungista ja sellaiset löysinkin. Halusin ihan perusmallia, jotta pääsen niillä pienillä hiekkateilläkin kulkemaan. Minulla ei ole tarvetta päästä näppärästi ratikkaan tai muuhun pieneen tilaan joten uskon näiden olevan hyvät  meille.

Kun minä olin vauva minulla oli valkoiset nahkavaunut, ehkä siksi ihastuinkin näihin heti. Nämäkin nimittäin ovat valkoiset nahkavaunut. Nämä ovat semmoiset kermanvalkoiset. 

Nyt vaunut odottelevat nukkujaa saapuvaksi. Se aika lähenee koko ajan, alan uskaltaa olla innoissani...

50 kokoa kietaisubody


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tulokset

Nipt tuloksista on nyt kulunut kuusi viikkoa. Päädyttiin lopulta ottamaan lapsivesipunktio. Samalla meiltä otettiin verinäytteet, jotta void...